Titre
How to Manage the IT Help Desk - A guide for user support and call centre managers
Auteur
Bruton, Noel
Langue
anglais
ISBN
9781138435285
Éditeur
Taylor & Francis Ltd
Prix
€ 216,60(Excl. toute livraison)
Détails
2017 372pp Gebonden
Plus d'informations
Flaptekst
Are you overworked, unappreciated and under-resourced? This book offers tools for measuring productivity and features ten steps for successful support, while User Support successes and failures are revealed in case studies. It also gives you techniques for justifying staff and other expenditure; gaining senior management support; and more.
Images
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Ce livre est nouveau
- Conditions d'utilisation
- Après votre commande, vous et Boekstra recevrez un e-mail de confirmation
- Vous traitez directement avec Boekstra. Dans le courrier électronique, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Boekstra
- Boekstra peut demander un prépaiement
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Boekwinkeltjes.nl vous réunis uniquement vous et boekstra et n'est pas responsable du traitement de cette commande