Titre
Beyond Logos
Auteur
Dowdy, Claire
Langue
anglais
ISBN
9782880466978
Éditeur
Rotovision
Prix
€ 28,95
Détails
2003, 160pp. Omslag is hier en daar wat beschadigd. Verder in nette staat
Plus d'informations
Omslag is hier en daar wat beschadigd. Verder in nette staat. Wordt netjes verpakt naar u verzonden en de meeste bestellingen worden dezelfde dag nog afgegeven bij het verzendpunt.
Corporate identity, the design and marketing buzzphrase of the 80s and 90s, has undergone a revolution in the last five years. Now the talk is of branding. With the growth of globalisation and the increasing realization among corporations large and small that this is their only way of distinguishing themselves, large sections of the design industry have adapted to offer new services and meet the new branding challenges.Arranged in thematic chapters with an introduction, Beyond Logos identifies and deconstructs the kind of corporate move that turns a footwear store into a æcathedralÆ and a cigarette brand into a smokerÆs retreat. It tracks the rise of the brand and pinpoints the role played by design companies in creating the experience economy -- a world in which corporations do not have identities but brands, visions, big ideas. Beyond Logos shows how, as we enter the 21st century, we are being taken beyond logos.
Corporate identity, the design and marketing buzzphrase of the 80s and 90s, has undergone a revolution in the last five years. Now the talk is of branding. With the growth of globalisation and the increasing realization among corporations large and small that this is their only way of distinguishing themselves, large sections of the design industry have adapted to offer new services and meet the new branding challenges.Arranged in thematic chapters with an introduction, Beyond Logos identifies and deconstructs the kind of corporate move that turns a footwear store into a æcathedralÆ and a cigarette brand into a smokerÆs retreat. It tracks the rise of the brand and pinpoints the role played by design companies in creating the experience economy -- a world in which corporations do not have identities but brands, visions, big ideas. Beyond Logos shows how, as we enter the 21st century, we are being taken beyond logos.
Zoekieboekie?
Nieuw Vennep
mijn complete boekenaanbod vindt u door in de rechterbovenhoek (zoeken)...Zoekieboekie..in te vullen.
Geen mail ontvangen na uw bestelling? Controleer de map met ongewenste mail (SPAM).
Na uw bestelling ontvangt u -normaal gesproken- binnen 2 dagen een bevestigingsmail van de ontvangst van uw bestelling met daarin de verzendkosten en een rekeningnummer. Zodra uw betaling/bijschrijving is ontvangen zal uw bestelling -zorgvuldig verpakt - worden verstuurd. In de meeste gevallen dezelfde dag nog
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec Zoekieboekie?
- Après votre commande vous et Zoekieboekie? recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Zoekieboekie?
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- Zoekieboekie? peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.