Titre

Integrated Marketing Communications

Auteur
Langue

anglais

ISBN

9780844233635

Éditeur

NTC Business Books, Lincolnwood, 1993

Prix

7,50(Excl. toute livraison)

Détails

Gebonden met stofomslag, 218 bladzijden

Plus d'informations
Integrated Marketing Communications challenges business to confront a fundamental dilemma in today's marketing--the fact that mass media advertising, by itself, no longer works. This landmark book reveals that strategies long used to deliver selling messages to a mass culture through a single medium are now obsolete--and shows marketers how to get back on track. The answer lies in customer-focused marketing, a key planning tool that can--in today's diverse, fragmented marketplace--explain the lifestyles, attitudes, and motivations of distinct buyer groups and predict their likely buying behaviors in the future. Schultz, Tannenbaum, and Lauterborn explain how, by beginning with detailed consumer information, marketers can build a synchronized, multi-channel communications strategy that reaches every market segment with a single, unified message. This book also shows how to put an integrated program into practice, with expert guidance on planning, coordinating, and controlling the entire communications process. Along the way, the authors tackle those critical questions that too often impede marketing decisions, such as:Who should control the communications program? How should resources be allocated to advertising, sales promotion, direct response, public relations, and other marketing communications options? How can companies resolve ''turf battles'' and combat fears of budget loss? How should the different players--agencies and suppliers--be compensated? And most importantly, how can the impact of an integrated strategy be measured and made accountable? Extensive examples and two in-depth success stories detail how top organizations are sharpening their competitive edge through integrated communications programs. An incisive study of the barriers that confound today's marketing, Integrated Marketing Communications breaks new ground for all business thinkers and strategists.
Images
Schultz, Don E., Stanley I. Tannenbaum & Robert F. Lauterborn - Integrated Marketing Communications
Leesluis Nuis

Verzending van boeken vindt plaats na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk na afspraak.

Wij reageren altijd binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u binnen deze tijd geen reactie ontvangen, dan is onze mail waarschijnlijk in de spambox terecht gekomen.

We verzenden via DPD. De tarieven voor thuisbezorging bedragen € 4,15 voor brievenbuspost, € 6,00 voor pakketten tot 1 kg en € 6,25 voor pakketten van 1 kg tot 10 kg. Voor pakketten is het mogelijk om deze af te halen bij een DPD parcelshop (bij pakketten tot 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,00 en bij pakketten van meer dan 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,25). Boeken worden standaard naar het huisadres gezonden, wilt u liever afhalen bij een parcelshop, dan dit graag bij de bestelling aangeven. Meerdere boeken ineens kopen scheelt verzendkosten.

De verzendkosten naar België bedragen € 7,00 thuisbezorgd.
Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie Leesluis.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec Leesluis
  • Après votre commande vous et Leesluis recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Leesluis
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • Leesluis peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers