Titre

Brand-id. Inspiratieboek voor creatief denken.

Auteur
Langue

néerlandais

ISBN

9789058713971

Éditeur

Uitgeverij Thema, Zaltbommel

Prix

7,00(Excl. toute livraison)

Détails

Paperback, ingenaaid, 2007, 178 blz. Met foto's.

Plus d'informations
Dit boek wil helpen in het creatief proces bij het maken van een nieuw merk. Er wordt een soort stappenplan doorlopen en - en passant - krijg je als lezer geweldig veel mee van de 'best practices' in marketingland. Het leuke is dat het boek uitdaagt tot creativiteit en ook zelf super-creatief te werk gaat. Het gaat uiteindelijk om het bouwen van commerciële merken, maar de aangereikte 'flow' kun je ook op aangrenzende terreinen gebruiken. Het boek is enthousiasmerend, prikkelt vanaf de eerste bladzijde en is tot het op laatst inspirerend. De oorspronkelijke doelgroep van het boek zijn marketingmanagers, maar ook studenten, docenten en bijvoorbeeld organisators van evenementen zullen hier veel van hun gading vinden. Het boek bevat illustraties in kleur en een aantal invuloefeningen.
Images
Michels, Wil en Ineke Huyskens - Brand-id. Inspiratieboek voor creatief denken.
BoekenWO2 Raalte

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie BoekenWO2.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec BoekenWO2
  • Après votre commande vous et BoekenWO2 recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de BoekenWO2
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • BoekenWO2 peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers