Titre

Reinventing Customer Engagement - The Next Level of Digital Transformation for Banks and Insurers

Auteur
Langue

anglais

ISBN

9781907794490

Éditeur

LID PUB

Prix

12,50(Excl. toute livraison)

Détails

2017, 248pp, paperback, in prima conditie

Plus d'informations
Digital transformation is top of the agenda at banks and insurers across the globe. And operational excellence and cost efficiency are the key themes; moving traditional banking and insurance to the digital world: digitalizing processes and optimizing operations. Cost reduction is absolutely necessary; no doubt about that. But many banks and insurers see the digitalization of processes as the end result. All these efforts are really just bringing the basics up to date. What they do is restoring the past; they are not creating the future. The financial services industry is in a new phase. Banks and insurers have to operate much closer to the market. Digital technologies and changing customer behavior are changing the fundamentals of the industry; too fundamental to be solved by cost focus alone. In Reinventing Customer Engagement bestselling authors Roger Peverelli and Reggy de Feniks introduce a practical set of guiding principles to help bankers and insurers make the next leap and close the gap between ‘digital transformation to restore the past’ and ‘digital transformation to create a future’: • How can financial institutions deploy technology to not only reduce costs and solve basic frictions, but simultaneously to lift customer engagement to a dramatically higher level? • What engagement strategies fit best with new customer behaviour? • What new forms of customer engagement are made possible by new technologies? • How can banks and insurers use new engagement strategies to open new revenue streams and create a next level of business models? The next level of digital transformation is about reinventing customer engagement to create more and new value for customers as well as for financial institutions. With more than 200 best practices Reinventing Customer Engagement will spark loads of new ideas. A must read for anyone working in the financial sector.
Images
Peverelli, Roger - Reinventing Customer Engagement - The Next Level of Digital Transformation for Banks and Insurers
Kringloop Kampen Kampen

NB. Wanneer u niet binnen 3 dagen een reactie van ons heeft, kan het zijn dat onze mail in uw spambox is terechtgekomen! Kijkt u daar dan even.De genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die proberen we natuurlijk zo laag mogelijk te houden. De volgende verzendkosten gelden uitsluiten voor verzending binnen Nederland.: Een brievenbuspakje •Maximum formaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm kost 4,15. Een zwaarder of groter pakje versturen wij in principe met TNT post en de kosten van verzending daarvoor is 6,95. Boeken boven de 50 euro versturen wij aangetekend. Zelf ophalen kan natuurlijk ook. Mail of bel dan wel even van te voren, dan kunnen wij de bestelling klaar leggen.Verzenden naar het buitenland kan natuurlijk ook tegen de gelden tarieven.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie Kringloop Kampen.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec Kringloop Kampen
  • Après votre commande vous et Kringloop Kampen recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de Kringloop Kampen
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • Kringloop Kampen peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11000 librairies

Antiquaires et particuliers