Titre

Strategisch testen in direct marketing. Meer respons, meer klanten, meer rendement + CD-rom

Auteur
Langue

néerlandais

ISBN

9789013019797

Éditeur

Kluwer

Prix

9,50(Excl. toute livraison)

Détails

2005, 292 pp., linnen band met stofomslag. NIEUWSTAAT

Plus d'informations
Nieuwstaat.

Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. 'Geen tijd' en 'geen geld', zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost.

Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij:
- marketing
- direct marketing
- online marketing
- e-commerce.

Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond.

Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen.

Marketing Watch houdt voor de drukbezette marketeer het speelveld van de marketing in de gaten, verdiept zich in belangrijke nieuwe ontwikkelingen en rapporteert er diepgaand en praktisch over. Marketeers krijgen zo hulp bij het te lijf gaan van nieuwe uitdagingen voordat deze daadwerkelijk opdoemen.
Images
Reichardt, Frans - Strategisch testen in direct marketing. Meer respons, meer klanten, meer rendement + CD-rom
boekmakelaar Maastricht

Betaling met paypal is mogelijk.

Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

Entrez vos données ci-dessous pour commander ce titre à la librairie boekmakelaar.

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

En visitant notre site Web, et en passant une commande, nos termes et conditions s'appliquent.

Inscrivez-vous comme acheteur gratuitement

Modifier les paramètres
Le captcha est en cours de chargement. Veuillez patienter...

Cliquez sur le carré blanc ci-dessus

  • Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
  • Vous gérez directement cette commande avec boekmakelaar
  • Après votre commande vous et boekmakelaar recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de boekmakelaar
  • L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
  • boekmakelaar peut demander un prépaiement
  • Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.

7,5 millions de livres

Neuf et d'occasion

11100 librairies

Antiquaires et particuliers