Titre
The AMA handbook of marketing for the service industries.
Auteur
Congram, Carole A. / Friedman, Margaret L. (ed.)
Langue
néerlandais
Éditeur
Amacom
Prix
€ 10,00
Détails
1991, hardc. dustjacket, 588 pag. fine
Plus d'informations
The AMA Handbook of Marketing for the Service Industries is an invaluable resource - the most comprehensive analysis ever published on the challenges of services marketing. It incorporates the expertise of forty-one marketing professionals, representing organizations in financial services, transportation, the arts, telecommunications, information services, the hospitality industry, education, and health care, among other service industries. Offering dozens of tested techniques and approaches, the Handbook covers every aspect of creating customer driven strategies and then ensuring that they are implemented.
"Services are largely intangible and experiential," point out the editors. "This intangibility makes the 'product' development process more complex, means that the concept of inventory is largely irrelevant, and suggests that consumers probably have a more difficult time evaluating among service alternatives. Hence, what we know about what works in marketing tangible products needs to be adjusted for services." In this broad-ranging work, you'll learn how to frame your marketing approach to most effectively reach your customers and maintain your competitive advantage. The Handbook is. divided into six sections, each building on the one before it:
1. The link between service quality and leadership
2. The strategic components of a customer-focused organization
3. Internal marketing, or how to mobilize your employees to be customer-conscious
4. Planning
5. Implementation; development, pricing, distribution, communicating about an intangible, using service as a product differentiator
6. A survey of state-of-the-art marketing techniques from eleven different industries
Filled with the hard-won insights of its contributors, The AMA Handbook of Marketing for the Service Industries presents you with the lively ideas, methods, experiences, and examples of seasoned services marketers. You'll learn from these authorities how to apply techniques from service industries other than your own, and how to transform strategic plans into practical approaches. Most important, you'll see how to break out of corporate tunnel vision and transform your division or company into a marketing-driven machine where everyone - from telephone operator to CEO-focuses on the customer.
Images
GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-
Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
- Tous les livres sont en état complet et normal, sauf indication contraire. De petites imperfections comme une page collée ou un nom sur la feuille ne sont pas toujours mentionnés
- Vous gérez directement cette commande avec J.M. v/d Meer
- Après votre commande vous et J.M. v/d Meer recevrez une confirmation par e-mail. Dans l'e-mail que vous pouvez trouver, vous pouvez trouver le nom et l'adresse de J.M. v/d Meer
- L'acheteur paie les frais de livraison, sauf accord contraire
- J.M. v/d Meer peut demander un prépaiement
- Boekwinkeltjes.nl essaie de rapprocher les acheteurs et les vendeurs. Boekwinkeltjes.nl n'est jamais impliqué dans un accord entre l'acheteur et le vendeur. Si vous avez un différend avec un ou plusieurs utilisateurs, vous devez le réparer vous-même. Vous indemnisez Boekwinkeltjes.nl de toute réclamation.